Nyt saa juhlia taas: "Ei sillä koolla niin väliä oo" osa 2.

Oli meidän tyttöjen vuoro mennä saunaan ja Sini oli mennyt kaivolta hakemaan lisää juotavaa Annin kanssa. Riisuunnuin kaikessa rauhassa saunan eteisessä, kun ovi kävi. "Oon minä jo teitä ootellutkin." totesin ja odotin pullojen kilinää. Sitä ei kuulunut, joten vilkaisin olkani ylitse. Teemu seisoi siinä ovensuussa pyyhe lanteillaan ja suu auki. "A-anteeksi, luulin ettei täällä ole ketään." Teemu sanoi ja kääntyi lähteäkseen. Kiedoin pyyhkeen ympärilleni. "Pakko sanoa, että olet aika seksikäs." hän jatkoi. Naurahdin ja menin Teemun vierelle. "Eiku ihan oikeesti. Vaatteet päälläki sä oot niin kaunis. Mä en ymmärrä mikset sä kelpaa Karille." "Onko Kari puhunut musta jotain?" Teemu kohautti olkiaan. "Sinistä kait se on kiinnostunut. Emmä oikeen ota siitä jätkästä selvää." Hän laski katseensa rinnoilleni ja puri huultaan. "Mä puolestani ottaisin sut nyt ja heti." Silloin Kari astui sisään.

"Eikö Sini olekaan täällä?" Kari ihmetteli. "Ei." vastasimme Teemun kanssa samaan aikaan. "Ai.." Karin katse nauliintui pyyhkeen alta paljastuviin sääriini. "No minä taidan mennä sitten takaisin sisälle." hän jatkoi ja lähti allapäin takaisin mökkiin. "Mulla ei taida olla mitään mahdollisuuksia Karin suhteen." totesin ja kuin myöntymisen merkiksi Teemu otti kulauksen pullostaan.

Makasin parvella yksinäni ja kuuntelin pihalla raikuvia huutoja. Minua nukutti enkä jaksanut enää riehua muiden kanssa. Kuumuuttani olin joutunut riisumaan kaiken ylimääräisen ja päälläni oli enää pitkähkö tpaita. Ovi kävi ja kuulin tikkaiden natinaa, kun Teemu kiipesi seurakseni parvelle. "Mikko ja Anni lähtivät naapurimökille jatkoille." Teemu sanoi ja tuli makaamaan vierelleni. Hän tuoksui puhtaalta ja koivulta. Kesältä. "Entä Sini ja Kari?" kysyin puoliunessa. "Jäivät pihalle." Teemu kietoi kätensä ympärilleni ja hengitti hiuksiini. "Tuoksut hyvälle. Marjoille." hän sanoi.

Sini ja Kari tulivat mökin sisään ovet paukkuen. Sinin kikatus herätti meidät ja huomasin Teemun miehuuden paistavan boksereiden läpi. Muiskauksia alakerrasta. Kari ja Sini suutelivat. "Mua panettaa." Sini oli kuiskaavinaan. Pian puusänky narahti kahden siihen kaatuessa. Kömmin parven reunalle katsomaan heidän touhujaan.

Sini makasi Karin alla tämän työntäessä sormeaan Sinin housuihin. Molemmat huohottivat äänekkäästi ja pian Kari nousi riisumaan housunsa. Minua alkoi ällöttää. Niin sanottu ystäväni ja ihastukseni touhusivat keskenään. Käännyin mennäkseni takaisin paikalleni, mutta Teemu olikin hereillä ja minua vastassa. "Ei vittu mitä eläimiä nuo on." hän tokaisi Sinin alkaessa voihkia Karin työntöjen mukana. "Menee pikkasen liiotteluksi Sinillä." totesin.

Kellahdin selälleni ja Teemu tuli viereeni. Hänellä seisoi selvästi ja tilanne alkoi pikkasen kiihottamaan minuakin. Katsoimme pitkään Teemun kanssa toisiamme silmiin, Teemun käden vaellellessa hiuksissani. Sitten hän kumartui ylleni ja suutelimme pitkään ja hellästi. "Sano kun menen liian pitkälle." hän sanoi alkaen kuljettamaan sormiaan kylkiäni pitkin samalla suudellen kaulaani.

Teemun sormet laskeutuivat paljaille säärilleni ja nousivat takaisin ylös, paidan sisälle sujahtaen. Muistin, että minulla ei ollut mitään paidan alla. Teemukin huomasi sen ja hymyili. Hänen sormensa löysivät märän pilluni ja klitorikseni. Hellästi hän alkoi hyväillä klitoristani, odottaen reaktiotani. "Jatka vain.." kuiskasin. Sinin ja Karin lemmenleikkien litinä tahditti Teemun sormen liikkeitä.

Pian olin entistä märempi ja Teemu alkoi kaivaa kaluaan esille. Jännityin ja Teemu huomasi sen. "Etkö halua?" hän kysyi ja lopetti hyväilemiseni. "Tämä ei ole kovin hyvä paikka." huomautin. Teemu naurahti ja totesi että paikka oli hyvä, aika ei.

3 kommenttia:

Sakari Saari kirjoitti...

Hei päivitystä :D

Kirjoittaja kirjoitti...

Päivitetään kunhan ehditään. Rantaelämä vaan vie voiton kirjoittamisesta tällä hetkellä(:

Sakari kirjoitti...

Ihme elämääkin harrastava ;P